• dokumenty można dostarczyć do biura od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00,
  • poza godzinami naszej pracy dokumenty papierowe można wrzucić do skrzynki znajdującej się przed biurem,
  • można wysłać dokumenty pocztą/kurierem,
  • można wysłać na e-maila skan faktur, lub czytelne zdjęcie

 

Podsumowanie przychodów i kosztów, bilans firmy oraz informację o podatku do zapłaty lub jego braku wysyłamy co miesiąc na e-maila.

Tak, zachęcamy do kontaktu przed podjęciem decyzji w problematycznej sprawie.
Czasem łatwa z pozoru czynność może spowodować nieodwracalne skutki.
Jeżeli temat będzie wykraczał poza nasze kompetencje, zaproponujemy kontakt z właściwym specjalistą.

Posiadamy ubezpieczenie OC. Jeżeli będzie taka potrzeba otrzymasz odszkodowanie

Umowę podpisujemy zazwyczaj na pierwszym spotkaniu z klientem, jeśli po przedstawieniu naszej oferty, obie strony zdecydują się podjąć współpracę. Jeśli chcesz zapoznać się z umową przed jej podpisaniem wystarczy napisać nam maila a my wyślemy wzór umowy.
Poza umową o na obsługę księgową podpisujemy umowę o przetwarzaniu danych osobowych.

Zdecydowanie najlepszym sposobem jest kontakt mailowy: ksiegowa@biuroinplus.pl
Odpowiadamy na maila w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Można kontaktować się z nami również telefonicznie pod numerem 509 811 435.
Jeżeli jednak temat jest szerszy, wymaga dłuższej odpowiedzi preferujemy kontakt mailowy.