Najczęściej zadawane pytania - FAQ
- dokumenty można dostarczyć do biura od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00,
- udostępniamy platformę online SaldeoSMART, dzięki której dokumenty można przesłać jednym kliknięciem – platforma daje również możliwość wystawiania faktur,
- można wysłać dokumenty pocztą/kurierem,
- można wysłać na e-maila skan faktur lub czytelne zdjęcia.
Wynik finansowy firmy oraz informacja o podatku są dostępne na platformie online lub wysyłane co miesiąc na e-maila.
Tak, zachęcamy do kontaktu przed podjęciem decyzji w problematycznej sprawie.
Czasem łatwa z pozoru czynność może spowodować nieodwracalne skutki.
Jeżeli temat będzie wykraczał poza nasze kompetencje, zaproponujemy kontakt z właściwym specjalistą.
Posiadamy ubezpieczenie OC. Jeżeli będzie taka potrzeba otrzymasz odszkodowanie.
Umowę podpisujemy zazwyczaj na pierwszym spotkaniu z klientem, jeśli po przedstawieniu naszej oferty, obie strony zdecydują się podjąć współpracę. Jeśli chcesz zapoznać się z umową przed jej podpisaniem wystarczy napisać nam maila a my wyślemy wzór umowy.
Poza umową o na obsługę księgową podpisujemy umowę o przetwarzaniu danych osobowych.
Zdecydowanie najlepszym sposobem jest kontakt mailowy: ksiegowa@biuroinplus.pl
Odpowiadamy na maila w ciągu 24 godzin w dni robocze.
Można kontaktować się z nami również telefonicznie pod numerem 509 811 435.
Jeżeli jednak temat jest szerszy, wymaga dłuższej odpowiedzi preferujemy kontakt mailowy.
Tak, współpraca z nami może odbywać się w pełni zdalnie. Dzięki programowi SaldeoSMART, z którego korzystamy możesz łatwo przesyłać dokumenty online.
Tak, wspieramy klientów na etapie zakładania firmy. Pomożemy przygotować odpowiednie dokumenty i wyjaśnimy, jakie formalności należy załatwić.
Obsługujemy małe i duże firmy z różnych branż – handlowe, usługowe itd. Nie boimy się nowych wyzwań – jeśli pojawi się temat, którego jeszcze nie znamy, szkolimy się i znajdujemy najlepsze rozwiązania dla klienta.